Ne tik sumanūs, bet ir išmanūs parduotuvių lankytojai vis dažniau įsitikina, kad pasinaudojus technologijomis galima išleisti mažiau, o apsipirkti patogiau. Tai rodo lietuviško prekybos tinklo Maxima duomenys mobilioji programėlė, kuri tampa kasdieniu pagalbininku, jau parsisiųsta apie pusę milijono kartų.
Einantys apsipirkti tokie pirkėjai gali piniginę palikti namie, mat jiems pakanka tik išmaniojo telefono. Nemokama programėlė pakeičia ir plastikinę lojalumo kortelę, ir akcijų leidinį, ir banko kortelę.
Mūsų Maxima programėlė - tai skaitmeninė lojalumo kortelės versija, kuri visada po ranka, kaip ir telefonas. Net jeigu ir pamiršote savo Ačiū kortelę namuose ar sąmoningai jos neįsigyjate siekdami naudoti mažiau plastiko, lojalumo programos privalumais vis tiek galite naudotis. Vos parsisiuntę programėlę, pirkėjai jau po keliolikos sekundžių gauna prieigą prie daug naudingų paslaugų vienoje vietoje: seka aktualias akcijas, naudojasi interaktyviu žemėlapiu ir taupo sulaukdami specialių pasiūlymų, sako lietuviško prekybos tinklo Maxima IT departamento direktorius Tomas Bazys.
Išmanūs sutaupo daugiau
Programėle gali naudotis tiek iOs, tiek Android vartotojai. App Store parduotuvėje jai vartotojai skyrę 4,8 žvaigždučių įvertinimą, o Google Play ir maksimalų visų penkių.
Toks aukštas įvertinimas mums labai svarbus, nes rodo, kad klientai junta realią programėlės naudą ir mato, kad ją turėti paprasčiausiai apsimoka ir patogu. Ją paprasta įdiegti, joje lengva naviguoti, sekti naujausias akcijas ir nuolaidas bei sutaupyti kiekvieno apsipirkimo metu, sako T. Bazys.
Programėlėje galima iškart susipažinti su naujausiais TOP pasiūlymais, savaitinėmis akcijomis, matyti Kainų kainos prekes būtiniausius kasdienio vartojimo maisto produktus ir buities prekes, kuriems visą mėnesį užtikrinama ypač maža kaina.
Pažvelgus į telefoną patogu sekti Maximos klubų pasiūlymus ar prie jų prisijungti vos keliais paspaudimais. Iš viso prekybos tinklas turi jau 8 klubus, kurių nariai sulaukia papildomų iki 50 proc. nuolaidų tose srityse, kurioms jiems aktualiausios.
Programėlės vartotojai gauna ne tik visas Ačiū lojalumo programos naudas, bet ir sulaukia papildomų privalumų specialių tik jiems skirtų akcijų, nuolaidų ir pasiūlymų.
Be to, kasoje nuskenuoti QR kodą, o ne naudoti įprastą kortelę apsimoka labiau, kadangi tuomet perkant už daugiau kaip 30 eurų kaupiasi dvigubai daugiau Maximos pinigų 2 proc. nuo pirkinių sumos. Prekybos tinklas skaičiuoja, kad šios programėlės turėtojai per šiuos metus vien iš specialių pasiūlymų sutaupė daugiau nei 1 mln. eurų ir dar sukaupė bent 2,35 mln. eur Maximos pinigų.
Būdas ir apmokėti už prekes, ir padėkoti
Naujos technologijos padeda taupyti ne tik pinigus, bet ir laiką, taip pat prisidėti prie aplinkos tausojimo. T. Bazys pažymi, kad Maxima programėlės funkcionalumai leidžia apmokėti už pirkinius net neišsitraukiant banko kortelės, o kvitą gauti elektroniniu paštu.
Ne tik pandemija, bet ir technologinės pažangos sukuriamas patogumas gyventojus skatina rinktis bekontakčius mokėjimo būdus. Prieš trejus metus pasiūlyta galimybė susieti programėlę su banko kortele pritraukia vis daugiau gerbėjų, kadangi tai ir patogu, ir greita atsiskaitant už prekes, jei suma neviršija 250 eurų, tereikia kasoje nuskenuoti QR kodą, pasakoja T. Bazys.
Kad apsipirkimas lankytojams būtų dar sklandesnis, šiemet Maxima atnaujina ir plastikines lojalumo korteles, visas jas keisdama į bekontaktes. Turintiems programėlę tuo rūpintis nereikia visus patogumus jie jau turi išmaniajame telefone.
Daug teigiamų įvertinimų sulaukia ir galimybė programėlės vartotojams atsisakyti popierinių kvitų vietoj jų į elektroninį paštą nusiunčiamas elektroninis. Tą jau padarė beveik 50 tūkst. Maximos pirkėjų. Tai leidžia patogiau ir efektyviau sekti savo išlaidas, mat kitaip nei popieriniai, elektroniniai kvitai niekur nepasimes. Be to, pasirinkus šį aplinkai draugišką būdą, prisidedama ir sprendžiant atliekų bei popieriaus pertekliaus problemas.
Programėlėje taip pat paprasta surasti artimiausią Maxima parduotuvę ir jos darbo laiką, atnaujinti savo kontaktinę informaciją, palikti atsiliepimą apie įsigytą prekę, užduoti klausimą ar pateikti pasiūlymą.
Mūsų užduotis pasirūpinti, kad kiekvieno pirkėjo patirtis būtų kuo sklandesnė ir patogesnė. Nuolat stebime pirkėjų įpročius, analizuojame jų atsiliepimus, pageidavimus ir taip atrandame kelius tobulėjimui. Pavyzdžiui, atsižvelgę ir gautus komentarus, pernai programėlėje supaprastinome prisijungimą tiems, kurie neturi arba nenori turėti plastikinės kortelės. Dabar virtualią kortelę jie įsigyti gali vos per keliolika sekundžių, atkreipia dėmesį T. Bazys.
Pasak jo, klientai noriai naudojasi ir galimybe programėlėje palikti pagyrimą ar padėką Maximos darbuotojams. Pagal šiuos pirkėjų įvertinimus jau ne vienerius metus renkami mėnesio Herojai, kuriems už išskirtinį dėmesį klientams įmonė padėkoja ir finansine paskata.
Šaltinis: Maxima pranešimas spaudai