Nepriklausomybės vaikai – lietuviškų prekių ženklų gerbėjai

maxima_0

Per 27 Lietuvos Nepriklausomybės metus kartu su Lietuva augo ir jaunoji karta. Laisva, nenustygstanti vietoje, norinti visko greitai, ištikima prekės ženklams, vertinanti lietuviškų produktų kilmę – sociologų teigimu, tokį Nepriklausomybės kartos portretą galima nupiešti. Jaunoji karta šiandien gali rinktis ir renkasi tai, kas prieš 27 metus buvo deficitas ar visai negirdėtas dalykas.

„Nepriklausomybės kartai galėtume priskirti tiek X, tiek Z kartą. Kartos, kurios augo visiškai kitoje aplinkoje, o jos vertybės ir įpročiai formavosi kitomis sąlygomis nei jų tėvų. Tai karta, kuri visko nori čia ir dabar, nemėgsta laukti, nori, kad procesas būtų greitas ir sklandus, jie yra ištikimi prekės ženklui. Perka ne tik produktą, bet ir gamintoją, pardavėją. Šios kartos atstovai stebi savo mėgstamų prekės ženklų elgseną: kaip jie elgiasi su vartotojais, tiekėjais, visuomene apskritai. Nepriklausomybės vaikams svarbu, ar žodžiai ir darbai nesiskiria“, – sakė doc. dr. Raimonda Alonderienė, ISM Vadybos ir Ekonomikos universiteto docentė.

„Pastebime, kad Nepriklausomybės kartos vartotojų įpročiai šiek tiek skiriasi nuo visų pirkėjų įpročių. Tai išskirtinė karta, kuri užaugo technologijų ir beribių galimybių laiku. Šiam pirkėjui svarbus prekės ženklas ir jo filosofija. Žinoma, tarp šios kartos atstovų populiaresnės ir įvairios mitybos filosofijos – vegetarizmas, veganizmas, žaliavalgystė ir kitos. Džiaugiamės, kad turėdami tiek galimybių ir pasirinkimų, šios kartos atstovai noriai renkasi lietuvišką produkciją“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ Pirkimų departamento vadovė Vilma Drulienė.

Pastebima, jog nepriklausomybės kartos vartotojai valgo daug pieno produktų – ypač mėgstami varškės gaminiai, taip pat šios kartos atstovai perka įvairias daržoves, o mėsą renkasi rečiau. Duomenys rodo, kad jaunimas yra ištikimas lietuviškiems prekės ženklams, kurių kaina nėra žemiausia, taigi galima tvirtinti, kad vardas ir kilmė, o ne kaina lemia šios kartos pasirinkimus.

V. Drulienės teigimu, šiek tiek skiriasi ir jaunosios kartos perkami maisto produktai. „Jeigu vyresnės kartos atstovai perka pieną ir paprastą varškę, tai jaunosios kartos atstovai perka glaistytus sūrelius, pieno gėrimus, jogurtą ir jogurtinius gėrimus. Absoliutus varškės produktų lyderis yra glaistytas sūrelis – vien per pirmuosius du šių metų mėnesius buvo nupirkta beveik 3,5 mln. vienetų“, – sako „Maximos“ Pirkimų departamento vadovė.

Pasak jos, jaunoji karta yra smaguriai ir renkasi tai, ką patogu valgyti iš karto, todėl jie vieni pagrindinių šviežių konditerijos kepinių, bandelių, pyragaičių vartotojai.

Apie bendrovę „Maxima LT“

Bendrovė „Maxima LT“ šiuo metu Lietuvoje valdo 237 „Maxima“ parduotuves, kuriose dirba beveik 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Daugiau informacijos:

Renata DANTĖ,

„Maxima LT“ komunikacijos vadovė

Naujienos iš interneto