Klevų alėja, ISSN 2424-5429

Kiekvienas „Tele2“ darbuotojas – įmonės ambasadorius

Vaida Burnickienė – „Tele2“ prekybos vadovė visiems regionams

PR

Prieš porą metų bendrovės „Kantar TNS“ atliktas darbuotojų įsitraukimo tyrimas parodė, kad tik 13 proc. lietuvių save apibūdina kaip lojalius įmonei, kurioje dirba. Tačiau, panašu, kad kitaip jaučiasi „Tele2“ darbuotojai. Kai kurie jų čia dirba nuo pat įmonės veiklos pradžios, o savo miestuose jau yra tapę „Tele2” ambasadoriais.

„Ilgamečių darbuotojų turime beveik kiekviename regione – jie savo miestuose tampa „Tele2“ ambasadoriais. Didžiuojamės tuo ir esame dėkingi už tokį darbuotojų lojalumą – mums tai geriausias įrodymas, kad einame teisinga kryptimi. Tai reiškia, kad mūsų pastangos rūpintis savo darbuotojais nenueina veltui“, – sakė Vaida Burnickienė, „Tele2“ prekybos vadovė.

Patenkintas darbuotojas = patenkintas klientas

„Tele2“ prekybos vadovės nuomone, savo darbą mėgstantys darbuotojai ne tik jaučiasi laimingesni, bet gali padėti įmonei pasiekti geresnių rezultatų.

„Motyvuotas ir savo vertę darbovietėje suprantantis darbuotojas yra labiau įsitraukęs į įmonės veiklą, nuoširdžiai gilinasi į klientų poreikius. Klientai tai jaučia ir vertina“, – sakė V. Burnickienė.

Todėl, anot V. Burnickienės, svarbu rūpintis kiekvienu savo darbuotoju be išimties.

„Siekiame, kad kiekvienas komandos narys turėtų tas pačias galimybes augti. Todėl nuolat rengiame mokymus bei seminarus – nuo profesinių iki skirtų asmeniniam tobulėjimui, kuriuose įgaunamos žinios praverčia ir už darbo ribų“, – sakė V. Burnickienė.

Alga – viena didžiausių

Pasak „Tele2“ prekybos vadovės, svarbu ne tik leisti darbuotojams nuolat mokytis, tobulėti, bet ir užtikrinti galimybes užsidirbti.

„Mūsų bendrovė išsiskiria užmokesčio sistema – salono darbuotojų alga neturi lubų. Tik nuo asmeninių darbuotojo pastangų ir pasirinkimo priklauso, kokią sumą savo sąskaitoje kiekvieną mėnesį jis pamatys“, – sakė V. Burnickienė.

Portalas „vz.lt“ skelbia, kad „Tele2“ yra pelningiausia telekomunikacijų bendrovė Lietuvoje, o įmonės mokami atlyginimai yra didžiausi, lyginant su konkurentais.

Anot V. Burnickienės, nors „Tele2“ salonuose dirbančių žmonių atlyginimai yra susiję su pardavimais, jie yra ne tik pardavėjai, bet ir technologijų specialistai.

„Mūsų komandose iškart pritampa smalsūs, linkę tobulėti ir naujovėmis besidomintys darbuotojai. Dirbantys salonuose pirmieji sužino apie naujausias inovacijas ir išbando įrenginius anksčiau nei jie patenka į rinką“, – sakė „Tele2“ prekybos vadovė.

„Tele2“ darbuotojų nuomonių apklausa parodė, kad net trys ketvirtadaliai jų rekomenduotų savo darbovietę draugams.

Aukštą pasitenkimą darbu rodo ir tarptautiniai tyrimai. Pagal „Aon Hewitt“ metodiką atliktame tyrime operatorius buvo pripažintas geriausiu metų darbdaviu Baltijos šalyse. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė jau antrą kartą.

Kaip prisijungti prie „Tele2“ komandos?

Jei domitės technologijomis ir drąsiai priimate naujus iššūkius, „Tele2“ kviečia išbandyti savo jėgas ir sudalyvauti atrankose laisvoms darbo vietoms užimti. Daugiau apie karjeros galimybes sužinoti galite internetiniame tinklapyje https://karjera.tele2.lt/.

PR

Reklama: efektyvi darbuotojų komunikacija