Google AdWords paskyra: punktai, kuriuos reikia įvertinti

PR

Gana dažnai paskutiniu metu diskutuojama apie Google AdWords, kuri vadinama bene pačia efektyviausia reklama, kuri padeda pasiekti savo klientus ir pasiūlyti jiems tai, ko labiausiai reikia. Apskritai Google reklama vertinama todėl, kad kiekvienas investuotas centas gana aiškiai pamatuojamas ir tuo pačiu galima nuspręsti – ar po tam tikro reklamos naudojimo laiko tarpo – verta investuoti daugiau, apskaičiuoti, ar reklama atsipirko.

Žinoma, geriausias būdas gauti tinkamas reklamos paslaugas – samdyti specialistą. Visgi, jeigu Jums atrodo, kad būsite pajėgus pats susitvarkyti su reklamos administravimo paslaugomis – nurodysime kelis svarbiausius kriterijus, kuriuos reikia žinoti planuojant reklamą.

Kokie Jūsų tikslai?

Geriausias būdas pradėti bet kokią reklamos kampaniją yra įvertinti – kokie tiksliai Jūsų laukia, ko tikimasi, galiausiai, kokiais būdais konkretūs tikslai bus siekiami. Daugeliui atrodo, kad reklamos strategijos vystymas turėtų rutuliotis eigoje. Visgi, toks požiūris nėra teisingas, kadangi tik sukomplektavus žingsnius – verta imtis bet kokios reklamos. Paprasčiausiai tokiu atveju tikslingiau sieksite konkrečių rezultatų.

Galiausiai, be tinkamų tikslų nustatymo yra sunku įvertinti – ar tikros reklamos pasiteisino, ar pavyko pasiekti tai, ko yra tikimasi.

Tinkamas kampanijos struktūravimas

Kai tiksliai yra žinomas tikslas arba tikrai – sekančio žingsnio metu reikia struktūros reklamą bei nuspręsti – koks žingsnis bus daromas po kito. Žinoma, visada reikia turėti ir B planus, kadangi ne visada ir ne viskas yra taip, kaip tikimasi. Štai todėl siūlome kuo detaliau viską struktūruoti arba dar geriau – palikti smulkmenas specialistams, kurių patirtis leidžia kur kas paprasčiau ir greičiau parengti tinkamas reklamas sėkmingai reklamai.

Tinkami raktiniai žodžiai

Judame toliau ir vertiname raktinius žodžius, kurie yra būti tokiu atveju, kai reikalinga tinkamai parengta ir kokybiška reklama. Kokie raktiniai žodžiai labiausiai tinka Jūsų atveju, formuojant reklamą Jūsų verslui? Geriausiai gali atsakyti specialistas, kuris atlieka detales analizes, kurios padeda džiaugtis gana tiksliais rezultatais. O kuo daugiau tikslumo – tuo daugiau naudos iš pačios reklamos.

Kampanijos nustatymai

Planuojant reklamas labai svarbu kuo daugiau domėtis ir tuo pačiu kuo detaliau vertinti smulkmenas, kurios gali padėti sukurti tinkamą reklamos strategiją, kuri pasieks jai labiausiai tinkamus klientus. Yra labai daug tabų ir daugeliui atrodo, kad svarbiausia nustatyti tik pačius svarbiausius. Deja, rezultatas dažniausiai ne toks, kokio tikimasi. Juolab, kampanijų nustatymų metu per daug dėmesio yra skiriama pašaliniams dalykams, galiausiai, nevertinamos naujovės, kurias sekti yra būtina.

Reklamos balas

Google reklama gali būti vertinama gana tiksliai balais, kurie padeda nustatyti – kokio lygio yra Jūsų reklama ir kokio didumo tikimybė, kad investuoti pinigai atsipirks. Kokybės balą sudaro keli svarbiausi niuansai, kuriuos įvertinti ir reikia siekiant tikslumo.

  • Žinoma, detaliai vertinamas paspaudimų rodiklis.
  • Taip pat analizuojami raktiniai žodžiai, kurie privalo turėti sąsajas su reklama.
  • Taip pat vertinami raktažodžiai, kurie yra nukreipiamas į tam tikrus puslapius.
  • Vertinama statistika.
  • Galiausiai – skelbimų plėtiniai bei kiti niuansai.

Paspaudimo kaina

Kiekvieno paspaudimo kaina yra labai skirtinga, tad šiuo atveju be tikslaus įvertinimo negalima tiksliai pasakyti – kiek visa tai kainuos. Tačiau bet kuriuo atveju vertinimas yra būtinas, kadangi jis padeda nuspręsti – kiek reikia skirti pinigų, kad reklama atsipirktų ir pradėtų nešti naudą. Geriausią tai gali pasakyti specialistai, kurie įvertina puslapį, konkurenciją.

Google reklama padės Jums būti žinomesniu ir pritraukti daugiau klientų.